Ders Başı

Eğitim, Ders Notları, Konu Anlatımı ve Ödev Sitesi

5. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Sınavı – 1. Dönem 1. Yazılı Sınav

5. sınıf için din kültürü ve ahlak bilgisi sınavı, 5. sınıf din kültürü ve ahlak bilgisi 1. dönem 1. sınavı, din kültürü ve ahlak bilgisi yazılısı, din kültürü ve ahlak bilgisi 1. dönem 1. yazılı sınavı, 5. sınıf din sınavı 1. dönem, 5. sınıf 1. dönem 1. din sınavı
……………….. İLKÖĞRETİM OKULU 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
5/…. SINIFI  1. DÖNEM 1. DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ SINAVI
1. Aşağıdaki yargılardan hangisi “Allah’a inanıyorum” sözü ile uygun düşmez? (10 P)
a. Allah kimseye haksızlık yapmaz.
b. Allah sözünden caymaz.
c. Allah’ın sözleri yanlıştır.
d. Allah’ın sözleri doğrudur.
Devamı İçin Tıklayınız ==> 5. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Sınavı
17 Kasım 2011 - Posted by | 5. Sınıf, dini konular, Sınav, Test | , , , , , , , , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

