Ders Başı

Eğitim, Ders Notları, Konu Anlatımı ve Ödev Sitesi

5. Sınıf Serbest Etkinlikler Ocak Ayı Faaliyet Planı 2011-2012 Eğitim-Öğretim Yılı

…………….…… İLKÖĞRETİM OKULU 2011-2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

5. SINIFLAR SERBEST ETKİNLİKLER DERSİ AYLIK FAALİYET PLANI

Hafta: 3

Ders Saati: 9

Kazanımlar:

  • Okuduğu metni türüne uygun okur. Kurallara uygun sessiz okur.
  • Kültürel öğelere örnekler verir.
  • Belirli gün ve haftalarla ilgili etkinlikler hazırlar.
  • Okuduğu metni türüne uygun okur. Kurallara uygun sessiz okur.
  • Kültürel değerlerin/mirasın, somut ve soyut olarak sınıflandırılabileceğini ifade eder.
  • Bir masal ya da hikâyeyi jest ve mimik kullanarak anlatır.
  • Okuduğu metni türüne uygun okur. Kurallara uygun sessiz okur.
  • İstanbul’un kültürel/tarihsel konumunu ayırt eder.
  • Seviyesine uygun bir filmi seyreder ve çıkarımlarda bulunur.

Faaliyet Planı’nı tablo halinde indirmek için tıklayın ==> Ocak Ayı Faaliyet Planı

26 Aralık 2011 - Posted by | 5. Sınıf, Etkinlikler, MEB, Ogretmen, Serbest Etkinlik, İstanbul | , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

