Ders Başı

Eğitim, Ders Notları, Konu Anlatımı ve Ödev Sitesi

Performans Yönetim Bilgi Sistemi Kullanımı

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN YAPILACAKLAR:

  1. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü birimleri sisteme işlenecek.
  2. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü çalışanları birimlere tanımlanacak.
  3. Kurumlardan gelen MEBBİS kayıtlarındaki hatalara ilişkin düzeltmelerin ivedilikle yapılması sağlanacak.
  4. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne ait sayısal veriler sisteme işlenecektir.
  5. İlçedeki tüm kurumların zümre onayları ile veri girişlerinin zamanında yapılması takip edilecektir.
  6. İl Milli Eğitimden gelen Kaymakam şifrelerinin kapalı zarf içinde Kaymakamlara takdimi sağlanacak.
  7. Zümre onayları verilirken, il milli eğitimler için ilk önce ilçe onayının bitirilmiş olması, ilçe onayı verirken de okul/kurumun onayının tamamlanmış olması gerekmektedir. Bunlar olmadan onay işleminin aktif olmayacağı bilinmelidir.

OKUL MÜDÜRLÜKLERİNCE YAPILACAKLAR: (Halk Eğitim Merkezleri, METEM, Öğretmenevleri hariç)

devamı için tıklayınız. Performans Yönetim Sistemi Kullanım Bilgisi

 

15 Ekim 2011 - Posted by | MEB, Ogretmen, yonetici | , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

