Ders Başı

Eğitim, Ders Notları, Konu Anlatımı ve Ödev Sitesi

5. Sınıf Sosyal Bilgiler Sınavı, 1. Dönem 3. Yazılı Sınav

…………………. İLKÖĞRETİM OKULU 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
5/….. SINIFI 1. DÖNEM 3. SOSYAL BİLGİLER SINAVI

1.    Akarsu ve göllerimizden sağlanan yararlar nelerdir? (5 P)

2.    Aşağıdaki cümleleri doğru ise “D”, yanlış ise “Y” olarak işaretleyiniz. (10 P)
(   ) Çevresine göre alçakta kalan geniş düzlüklere ova denir.
(   ) Akdeniz ikliminin doğal bitki örtüsü bozkırdır.
(   ) Atatürk inkılâpları, Türk halkını çağdaş bir yaşama kavuşturmuştur.
(   ) Ülkemizde en fazla can ve mal kaybına  neden olan doğal afet heyelândır.
(   ) Eğitim ve sağlık hizmeti alma, zorunlu ihtiyaçlarımızdan doğan temel haklardır.

Devamı için tıklayınız==> 5. Sınıf Sosyal Bilgiler 1. Dönem 3. Yazılı Sınavı

13 Ocak 2012 - Posted by | 5. Sınıf, Sosyal Bilgiler, Sınav, Test | , , , , , , , , , , , , , , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum bırakın